Gå vidare till innehåll

Betala senare med Klarna

    Returnerar

    Om du av någon anledning inte är nöjd med din beställning, vänligen kontakta oss. På Tidaro strävar vi efter att se till att våra kunder är 100 % nöjda med den produkt de har köpt från våra leverantörer. Om du har några problem med leveransen eller produkten och är frustrerad, vänligen kontakta oss via formuläret nedan så hjälper vårt team dig direkt.

    Här finns några vanliga frågor och svar om vår returpolicy:

    1. VAD ÄR RETURPERIODEN?
    Du kan returnera en produkt inom 14 dagar efter att du har fått den från vår leverantör.

    2. HUR LÅNG TID TAR DET ATT FÅ TILLBAKA MINA PENGAR?
    En fullständig återbetalning kommer att utfärdas till den ursprungliga betalningsmetoden efter att vi har tagit emot, inspekterat och bekräftat att produkterna inte har öppnats. Alla kunder måste kontakta oss efter att ha returnerat paketet och ge oss spårningsinformation så att vi kan behandla återbetalningen.
    Observera: De flesta finansinstitut tar i genomsnitt 3-5 arbetsdagar på sig att behandla återbetalningen.

    3. VARFÖR KAN SKÖNHETS- OCH HÄLSOPRODUKTERNA INTE RETURNERAS?
    Skönhets- och hälsoprodukterna betraktas som hygienprodukter. Vi tar hygien och allmän säkerhet på allvar och tillåter inte returer av skönhets- och hälsoprodukter för alla våra kunders säkerhet. Vi är inte ensamma om detta. Andra leverantörer av skönhets- och hälsoprodukter tillåter inte returer av samma skäl.

    4. MÅSTE JAG BETALA FÖR MIN RETUR?
    Ja, alla kunder är ansvariga för sina egna returfraktkostnader. Vi rekommenderar att du skickar din retur med ett spårningsalternativ eftersom vi inte kan ta ansvar för förlorade returer.

    5. KAN JAG RETURNERA MIN PRODUKT UTAN ATT KONTAKTA ER?
    Du måste kontakta oss innan du skickar din retur eftersom returadressen kan vara annorlunda än den adress som din beställning ursprungligen kom från.

    6. HUR KAN JAG KONTAKTA ER?
    Du kan kontakta oss via e-post på info@tidaro.se eller genom att använda formuläret nedan.Tidaro teamet arbetar sju dagar i veckan, 24 timmar om dygnet. Vi garanterar alltid ett svar inom 24 timmar och hjälper gärna till!

    7. MIN BESTÄLLNING ÄR SKADAD, VAD SKA JAG GÖRA?
    För den snabbaste lösningen bifogar du ett foto som visar den dåliga kvaliteten eller den skadade delen av varan. De mest optimala bilderna är på en plan yta som tydligt visar etiketten och felet. Vi kommer att använda denna information för att hjälpa dig med din beställning och för att undvika misstag i framtiden.

    Om du har fått en skadad eller felaktig produkt ska du kontakta oss inom 14 dagar efter att du har mottagit produkten.

    FRI FRAKT

    KUNDTJÄNST 24/7

    5.400 NÖJDA KUNDER

    PENGARNA TILLBAKA GARANTI